Regulamin

  1. Postanowienia ogólne

  • Właścicielem i zarządcą obiektu Widokówki Kombornia jest Krzysztof Stanisławczyk, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą Winnica Widokowa Krzysztof Stanisławczyk, NIP: 6841454754, zarejestrowaną pod adresem ul. Widokowa 67, 38-420 Kombornia, e-mail: kontakt@winnicawidokowa.pl,

  • Niniejszy regulamin obowiązuje na terenie Widokówek Kombornia przez cały czas pobytu i jest integralną częścią Umowy, która zawarta zostaje między Wynajmującym a Gościem w momencie dokonania rezerwacji i wpłaty przez Gościa zadatku w wysokości 50% kosztu pobytu.

  • Dokonując rezerwacji Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje wszystkie warunki i postanowienia niniejszego Regulaminu oraz zobowiązuje się do jego przestrzegania.

  • Nieprzestrzeganie punktów regulaminu może skutkować zerwaniem Umowy i skróceniem pobytu Gościa na terenie. Regulamin jest dostępny na stronie www.domkiwidokowki.pl oraz w obiekcie.

  • W razie jakichkolwiek pytań czy problemów w trakcie pobytu, Gość może kontaktować się z zarządzającym obiektem pod numerem telefonu 511 300 190.

  • Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych (w tym e-papierosów, podgrzewaczy tytoniu czy e-papierosów jednorazowych) poza wyznaczonymi do tego, wyraźnie oznaczonymi miejscami. Palenie w wyznaczonych miejscach wiąże się z obowiązkiem uprzątnięcia niedopałków do pojemników umieszczonych w wyznaczonych miejscach.

  • Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00 – 6:00 dnia następnego.

  • Doba pobytowa obiekcie rozpoczyna się o 14:00, a kończy o 12:00 dnia następnego.

2. Rezerwacja i płatność

  • Gość dokonuje rezerwacji poprzez stronę internetową www.domkiwidokowki.pl
  • Warunkiem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 50% ceny pobytu przy rezerwacji – reszta opłaty zostanie pobrana automatycznie najpóźniej 48 godzin przed datą zameldowania, na podstawie autoryzacji karty dokonanej podczas rezerwacji przy użyciu platformy płatności Przelewy24. W przypadku niepowodzenia płatności automatycznej Gość jest zobowiązany do przesłania potwierdzenia uiszczenia pozostałej części opłaty na adres e-mail: widokowki@winnicawidokowa.pl
  • Brak dokonania pozostałej płatności jest równoznaczny z anulowaniem dokonanej rezerwacji pobytu oraz przepadkiem zadatku w uiszczonej wysokości na rzecz Obiektu.
  • Bezpłatne odwołanie rezerwacji/zmiana terminu są możliwe nie później niż 7 dni przed planowanym terminem przyjazdu. Anulowanie przez Gościa rezerwacji w terminie późniejszym skutkuje przepadkiem zadatku na rzecz Obiektu w wysokości uiszczonej przez Gościa.
  • W przypadku anulowania przez Gościa dokonanej rezerwacji po uiszczeniu pełnej wysokości za pobyt (np. w dniu rozpoczęcia rezerwacji) Obiekt zastrzega sobie prawo zatrzymania opłaty w uiszczonej (pełnej) wysokości.
  • W przypadku rezygnacji Gościa z dalszego pobytu – w trakcie jego trwania – opłata w pełnej wysokości za niewykorzystany pobyt nie podlega zwrotowi i przepada na rzecz Obiektu.
  • Obiekt zastrzega sobie prawo do odwołania (anulowania) dokonanej rezerwacji z przyczyn od niego niezależnych a także losowych do których także należy zaliczyć m.in: decyzję organów państwowych, sytuacje związane z pandemią lub inne możliwe do wystąpienia istotne okoliczności losowe. W każdym takim przypadku zadatek zwracany jest w 100% na konto Gościa.
  • Wszelkie płatności z tytułu dokonywanych rezerwacji są realizowane za pośrednictwem serwisu Przelewy24.

3. Warunki pobytu

  • Gość po przyjeździe do Obiektu dokonuje samodzielnego zameldowania przy użyciu karty wejściowej, umieszczonej w zabezpieczonej kodem skrzynce.
  • Obiekt jest gruntownie sprzątany przed i po zakończeniu pobytu Gościa. Na specjalne życzenie Obiekt może być sprzątany również w trakcie pobytu – opłata to 100 złotych za jednorazową usługę.
  • W ramach Obiektu wynajmowany lokal posiada do dyspozycji Gościa sprzęty takie jak: lodówka, chłodziarka na wino, czajnik elektryczny, ekspres do kawy, płyta indukcyjna, zmywarka, telewizor, suszarka, deska do prasowania, żelazko.
  • Do dyspozycji Gościa znajdują się pościel, koce i ręczniki w ilości dostosowanej do ilości zarezerwowanych miejsc noclegowych.
  • W Obiekcie istnieje możliwość ładowania małych urządzeń elektronicznych.
  • Gość w trakcie pobytu na terenie Obiektu może przebywać ze swoim zwierzętami, po wcześniejszym powiadomieniu o tym fakcie przy składaniu rezerwacji. Pobyt zwierząt na terenie Obiektu to dodatkowy koszt 50 złotych – 100% dodatkowej opłaty zostanie przekazane na rzecz organizacji OTOZ Animals Krosno.
  • Goście przebywający na terenie Obiektu w ramach wykupionego pobytu nie mogą przekazywać wynajmowanego Obiektu osobom trzecim.
  • Zwierzęta przebywające na terenie Obiektu powinny znajdować się pod opieką właściciela, Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za ucieczkę niepilnowanego zwierzęcia. Gość w przypadku pobytu ze zwierzętami odpowiada za szkody wyrządzone przez nie na zasadach ogólnych. Gość zobowiązany jest do sprzątania nieczystości po swoich zwierzętach. Na terenie Obiektu wyprowadzanie psów odbywa się wyłącznie na smyczy.
  • Za dzieci przebywające na terenie Widokówek odpowiedzialni są rodzice/opiekunowie prawni. Nie ponosimy odpowiedzialności za bezpieczeństwo dzieci na terenie domu i całego Obiektu.
  • Siatka podwieszona na antresoli jest przeznaczona do użytku maksymalnie 4 osób jednocześnie. Deklarowany udźwig siatki to 250 kilogramów. Nie odpowiadamy za jakiekolwiek urazy i zagrożenie zdrowia lub życia związane z nieodpowiednim użytkowaniem siatki, w tym przekroczeniem ilości korzystających Gości lub dopuszczalnej wagi całkowitej.
  • Każdy dom na terenie obiektu ma przypisane jedno miejsce parkingowe w bezpośrednim sąsiedztwie domu. W przypadku większej ilości samochodów, parking znajduje się w odległości ok. 100 metrów od domu, na niestrzeżonym terenie Winnicy Widokowej.
  • Do dyspozycji Gościa na terenie obiektu znajdują się grill węglowy oraz palenisko. Zabrania się pozostawiania otwartego ognia bez opieki. Gość po zakończeniu ogniska lub użytkowania grilla zobowiązany jest do wygaszenia ognia. W każdym z domów znajduje się gaśnica.
  • Przy każdorazowym opuszczaniu domu należy zamknąć wszystkie drzwi i okna. Urządzenia elektroniczne będą wyłączały się automatycznie po wyjęciu karty wejściowej z czytnika.
  • Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za chwilowe, niezależne od niego niedogodności takie jak: czasowe dostawy prądu, wody lub zanik sieci Internet.
  • Obiekt znajduje się na terenie plantacji winorośli Winnicy Widokowej – zastrzegamy sobie prawo do wykonywania niezbędnych prac na terenie plantacji również w godzinach obowiązywania ciszy nocnej (22:00 – 6:00) po wcześniejszym poinformowaniu Gości Obiektu.
  • Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia oraz urządzeń technicznych znajdujących się na terenie Obiektu powstałe z winy Gościa lub odwiedzających osób na zaproszenie Gościa.
  • W przypadku awarii lub uszkodzenia wyposażenia wynajmowanego Obiektu, należy niezwłocznie powiadomić o tym właściciela, telefonicznie lub mailowo. Brak zgłoszenia usterki lub szkody będzie skutkować pociągnięciem do odpowiedzialności odszkodowawczej.
  • W związku z możliwością pozostawienia pojazdu na terenie Obiektu, Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia, utratę pojazdu Gościa oraz za przedmioty pozostawione w pojeździe.
  • W przypadku zanieczyszczenia Obiektu poza normalnym zakresem wynikającym z eksploatacji, Gość zostanie obciążony opłatą dodatkową w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) oraz kosztami naprawy dokonanych zniszczeń.
  • Odpowiedzialność Obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia przez Gościa podczas pobytu pieniędzy oraz cennych przedmiotów, kosztowności, lub innych mających wartość naukową lub artystyczną jest wyłączona z uwagi na brak świadczenia usługi depozytu.
  • Na terenie Obiektu obowiązuje całkowity zakaz spożywania środków odurzających. Za szkody powstałe na terenie Obiektu pod wpływem środków odurzających Gość będzie zobowiązany uiścić dodatkową opłatę w wysokości pokrycia zaistniałych szkód, a niezależnie od tego uiścić na rzecz Obiektu kwotę 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) tytułem kary umownej.
  • Zachowanie Gości i innych osób korzystających z Obiektu nie może zakłócać komfortu pobytu innych Gości oraz lokalnych mieszkańców. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług Gościom lub osobom naruszającym te postanowienia.
  • Gość nie może dokonywać jakichkolwiek zmian w wynajmowanym lokalu oraz jego wyposażeniu, poza przestawianiem wyposażenia meblowego nienaruszającego jego funkcji i pierwotnego układu oraz nienaruszającego bezpieczeństwa Obiektu.
  • Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe Obiektu zabronione jest używanie w Obiekcie urządzeń elektrycznych innych niż te, które stanowią wyposażenie Obiektu.
  • Obiekt jest monitorowany za pomocą monitoringu wizyjnego, przy czym monitoring dotyczy wyłącznie części zewnętrznych obiektu oraz terenu wokół obiektu.
  • Dane osobowe, w tym wizerunek są przetwarzane na zasadach opisanych w polityce prywatności opisanej na stronie internetowej. www.domkiwidokowki.pl, a dokonując rezerwacji Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z tymi postanowieniami.
  • Przestrzeń wokół Obiektu nie może być wykorzystywana w celach komercyjnych i reklamowych bez zgody właściciela Obiektu. Do tego rodzaju działań konieczna jest osobna umowa warunkująca wykorzystanie miejsca oraz ustalająca osobną opłatę za wykorzystanie.
  • Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.

4. Balia z gorącą wodą – warunki użytkowania

  • Kąpiel w balii możliwa jest po wcześniejszym umyciu ciała pod prysznicem.
  • Zabronione jest samodzielne spuszczanie wody z balii, kąpiele z użyciem olejków eterycznych, płynów do kąpieli.
  • W balii zabrania się spożywania posiłków, napoje można spożywać jedynie po przelaniu ich do plastikowych naczyń udostępnionych w kuchni Obiektu.
  • Po każdej zakończonej kąpieli Gość zobowiązany jest do zakrycia balii pokrywą znajdującą się w zestawie.
  • Woda w balii jest wymieniana przez obsługę każdorazowo przed rozpoczęciem pobytu Gościa, maksymalnie co 3 dni.

5. Reklamacje

  • W przypadku zastrzeżeń jakości świadczonych usług przez Obiekt, Gościom przysługuje prawo wniesienia reklamacji w terminie 14 – dni od dnia zakończenia pobytu w Obiekcie na adres e-mail: widokowki@winnicawidokowa.pl
  • Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 – dni od dnia jej wniesienia wraz z poinformowaniem Gościa o sposobie rozpatrzenia.

Odwiedź nas online